woensdag 26 december 2012

Seks met een Man maakt je géén Homo


Alex Reid is een kooivechter, winnaar van de Engelse Celebrity Big Brother en ex-man van een van de meeste besproken Engelse vrouwen, Katie Price. Volgens hem maakt seks met een man je geen homo- of biseksueel, het proberen van een sigaret maakt je immers ook niet automatisch een roker.

Reid, die soms opduikt als zijn alter ego, travestiet Roxanne, staat bijna elke week wel in de Britse tabloids. Reid is de ex van de in Groot-Brittannië razend populaire Jordan (Katie Price) en Chanelle Houghton.

Houghton, de moeder van zijn dochter Dolly heeft zich in het verleden uitgesproken over Reid's escapades. Ze vertelde dat hij seks had met mannen en prostituees. En dat de relatie tussen hen op de klippen liep door een andere man.

In een interview met Jeremy Kyle, de Britse Jerry Springer, gaf Reid het volgende antwoord op de vraag of hij biseksueel is. "Ik.. nee. Ik ben geen roker, maar heb wel eens een sigaret gehad. Experimenteren is geen seksuele orientatie. Ik houd van vrouwen."

"Het was lang geleden toen ik er nog niet over uit was, hoe ik in elkaar stak. Daarom begin ik te experimenteren. Ik wil echter alleen met vrouwen zijn, ik ben door ze geobsedeerd."

bron: Gay.nl