vrijdag 18 januari 2013

Transseksueel wil op Harry Styles lijken

De 20-jarige Catrina wil zo snel mogelijk zich laten ombouwen tot jongen en baseert haar nieuwe look op Harry Styles van One Direction. Dat meldt The Sun woensdag. Catrina wordt nu al achterna gezeten door One Direction fans op straat. "Harry is de perfecte jongen en ik denk dat ik veel op hem lijk. Ik vind de aandacht van meisjes heerlijk!" vertelt Catrina.

Catrina woont sinds haar elfde in Lissabon met haar Portugese moeder en Britse vader. Elke dag bindt ze haar cup D borsten in om te verbergen dat ze een meisje is. Sinds haar vijfde levensjaar voelde ze zich al anders dan andere meisjes, maar sinds de puberteit merkte ze dat ze in het verkeerde lichaam zat. "Op mijn dertiende begonnen mijn borsten te groeien. Ik vond het verschrikkelijk. Ik trok strakke vesten aan om mijn borsten te verbergen en knipte mijn haar superkort."

De 20-jarige viel niet op jongens, maar sliep op haar zestiende toch met een jongen om erbij te horen. "Vanaf dat moment snapte ik dat ik op meisjes viel. Ik was niet lesbisch, ik wilde de man zijn in een heteroseksuele relatie."

Sinds twee maanden leeft Catrina als een jongen en gebruikt haar achternaam, Best, als voornaam. "Ik wilde mijn look baseren op een mannelijk persoon en als fan van One Direction leek Harry Styles de beste persoon." Catrina heeft al 2000 dollar uitgegeven aan kleding gedragen door Harry. Ze is elke dag een half uur bezig met zoveel mogelijk op hem te lijken.

bronnen: MetroNieuws.nl / YouTube.com