vrijdag 1 februari 2013

Mieke | Troonsopvolging


Exclusief voor GaySite.nl heeft Mieke de afgelopen twee weken de roddelbladen uitgeplozen, op zoek naar Homo-nieuwtjes !!  Om de week vult ze deze rubriek en ze laat haar eigen commentaar niet achterwege ... 

Lieve lezers, het is de week dat Koningin Beatrix heeft aangekondigd afstand te doen van haar pruik. Eindelijk krijgt Nederland dus weer een Koning. Gelukkig is het er wel eentje naar mijn lever. Willem-Alexander heeft zich mooi opgewerkt van Prins Pils naar Koning Kratje. Over het land regeren zal dus vooral vechten tegen de bierkaai worden.

Toen Bea dus afgelopen maandag het nieuws wereldkundig maakte, zat ik vol spanning op het puntje van mijn klit, gewapend met een flesje Oranjebitter. En met mij was dit natuurlijk voor heel en Nederland een memorabele en niet te missen gebeurtenis. Niet dus !! Het halve land was in rep  roer omdat er geen 'Goede Tijden Slechte Tijden' was. Get a real life eencelligen !! Als ik dan op diverse social media lees dat onze Koningin wordt uitgemaakt voor bitch en kutwijf, vind ik dat het verboden moet worden dat deze asociale amoebes zich voortplanten. 
                              
Over social media gesproken. Volgens theatertrut Alex Klaasen is er niets sociaals aan social media. En als stijlgoeroe van Cheryl Morero heeft hij zeker recht van spreken. Laatst toog Mieke met drie vriendinnen richting stad, a la Sex In The City XXL, om gezellig bij te wijnen. De een checkte tweets van vage kennissen van vage kennissen. De ander dacht diep na en deed een snelle scrabblezet via Wordfeud. En klik, nummer drie maakte een fotootje voor Facebook, want 'het was zo gezellig' !! Naast gezelligheid biedt social media ook het gemak en drukt het de kosten. Vroeger er nog geen twitter was namelijk, toen moest ik 600 mensen gaan bellen om te vertellen wat ik had gegeten.

Wie natuurlijk niet meedoet aan al die onzin is Margreet Dolman. Het typetje van Paul Haenen is namelijk veel te druk met kleding passen. Sinds drie weken verschijnt 'de vrouw met vingerette' namelijk in een gloednieuwe jurk ten tonele en televisie. Dat werd wel eens tijd ook want haar oude gewaad droeg ze al sinds 1975. Omdat de plakzakplekken er niet meer uitgebeiteld konden worden, hebben niemand minder dan Viktor & Rolf een nieuwe schitterende creatie voor de babbelzieke tante ontworpen. Dat zouden ze voor Mieke nou nooit doen. Ik heb namelijk al jaren ruzie met Viktor & Rolf, maar gelukkig trek ik er niks van aan.

Wie zich ook nergens wat van aantrekt is Ewout Genemans. Ondanks dat zijn eigen tong nauwelijks in actie komt, maakt de blonde krullenbol veel tongen los met zijn spraakmakende programma's. Na 'Fans' en 'Passie In De Polder' gaat hij het programma 'De Eerste Keer' maken, waarin mensen vertellen over hun eerste seksuele ervaring. Hopelijk blijft het wel bij vertellen. Het programma roept nu al klachten en verontwaardiging op bij diverse kerkgenootschappen, die vinden dat het lichaam in waarde moet worden gelaten. Godverdomme, wat een hypocriet kerkgelul !! Het lichaam moet volgens hunnie in waarde worden gelaten, maar ondertussen houden we onze kerkkaken stijf op elkaar als een religieuze klootzak een minderjarig jongetje voor het zingen de kerk uit laat gaan. "Neem en eet, dit is Mijn Lichaam", en in plaats van een Hostie krijg je een priesterlolly naar binnen gepropt. Kruisigen die zooi !!

Helaas is dat geen fictie maar keiharde real-life mijn simpele soap-zieltjes. En weet je wat nou eigenlijk te hilarisch voor woorden zou zijn ?! Het troonopvolgingnieuws van Beatrix was om 19.00 uur helemaal niet live, maar was 's middags al opgenomen. Waarom ?! Zodat ze zelf 's avonds rustig kon kijken naar 'Goede Tijden Slechte Tijden'.

Dikke Kus,  Mieke

bron: GaySite.nl