dinsdag 12 maart 2013

CD presentatie | Danny de Munk - Mijn Levenslied


Danny de Munk heeft het druk !! Samen met collega Henk Poort staat hij momenteel in de theaters met het tweede deel van Jeugd- herinneringen en afgelopen november vierde hij zijn 30 jarig jubileum met een groot concert in de Heineken Music Hall.

Onlangs werkte de Munk mee aan het TV-programma Ali B op Volle Toeren en scoorde hij zijn tweede nummer 1 hit met de remake van Lil' Kleine's 'Tuig van de Richel'. En vanaf 15 maart komt er ook nog een nieuw album van de volkszanger uit, een best-of album met de naam 'Mijn Levenslied'.

Hartje Jordaan, Café Rooie Nelis. Hier wordt het eerste exemplaar van dit nieuwe album uitgereikt door collega en vriend Gerard Joling. Met vele grappen, grollen en zoenen neemt De Munk onder toeziend oog van de pers, familie en enkele collega's zijn nieuwste cd in ontvangst en laat weten enorm trots en dankbaar te zijn.

Uiteraard mogen  'Tuig van de Richel'  en zijn allereerste nummer 1 notering 'Verdomd Alleen' op deze bijzondere middag niet ontbreken. Staand, bovenop een barkruk, worden deze liedjes door de zanger ten gehore gebracht en waagt De Munk zelfs een poging tot een polonaise in het kleine en volle café.

Alle hits op één cd, nummers die voor Danny bijzonder zijn. 'Mijn Meissie', 'Mijn Stad' en 'Kom Weer Thuis', een duet met André Hazes, zijn enkele voorbeelden van liedjes uit de jeugd van de Munk die op de cd te beluisteren zijn. Maar natuurlijk staat ook zijn nieuwste hit 'Tuig van de Richel' tussen 'Zijn Levensliederen'.

De CD 'Mijn Levenslied' bevat 20 nummers en is vanaf 15 maart te verkrijgen.

Kijk voor meer informatie op:  www.dannydemunk.nl

x
Tracklist
x
01.  Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen
02.  Mijn Meissie
03.  Honderd Kleine Stukkies
04.  Mijn Stad
05.  Kom Weer Thuis  (duet met André Hazes)
06.  Vrienden Voor Het Leven
07.  Jij Bent Het Leven Voor Mij  (live in de HMH)
08.  Waarom  (live in de HMH)
09.  Hart En Ziel
10.  't Levende Bewijs
11.  Mijn Zoon
12.  Bloemetje
13.  Laat Ons Niet Alleen  (duet met Dave Dekker)
14.  Dit Is Mijn Leven
15.  Neonlicht
16.  Maar Wees Niet Boos Op Mij
17.  Kontje
18.  Iedere Avond
19.  Na Al Die Tijd
20.  Tuig Van De Richel

x
bronnen: TheaterParadijs.info / YouTube.com – Tros / Andy Doornhein (Foto's)