woensdag 24 april 2013

Peter van der Vorst bang voor Homohaat


                       
In een interview met Libelle geeft Peter van der Vorst aan bang te zijn dat de kritiek op homo's steeds meer toeneemt.

Doodeng noemt hij het. De 41-jarige presentator heeft zelf samen met zijn vriend Sander een zoontje van vijf jaar oud.

Als het aankomt op kritiek via sociale media, gaat Peter regelmatig de discussie aan. "Ik praat altijd terug. Als niemand reageert wordt het alleen maar erger. Er zit wel wat activistisch in me wat dat betreft''.

"Al krijg ik via internet ook verschrikkelijke dingen te horen: nazi, vieze homo. Dat moet dan maar".

bron: ShowbizNewz.nl / Libelle


Peter van der Vorst steeds banger voor kritiek op Homo's

Peter van der Vorst is bang dat de kritiek op homo’s steeds heftiger wordt.

"Doodeng vind ik dat", zegt Van der Vorst in een interview met Libelle.

"Ik was verbijsterd toen ik zag dat er laatst in Parijs massaal werd gedemonstreerd tegen het homohuwelijk en adoptie door homo's", stelt hij.

Van der Vorst heeft zelf samen met zijn vriend Sander een adoptiezoon van vijf.

De 41-jarige presentator zegt hels te worden als homo's onterecht worden veroordeeld en reageert zelf vaak op negatieve berichting rondom homoseksualiteit. "Ik praat altijd terug. Als niemand reageert, wordt het alleen maar erger".

Op Twitter gaat Van der Vorst regelmatig de discussie aan, zo ook met de nieuwe paus. "Er zit wel iets activistisch in me wat dat betreft".

"Al krijg ik via internet ook verschrikkelijke dingen te horen: nazi, vieze homo. Dat moet dan maar".

bron: NU.nl / Libelle