woensdag 1 mei 2013

Scott | Ik zal mezelf even voorstellen


                    
Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Scott Stuurman, ben 18 jaar oud en woon in Kampen. Achttien jaar geleden werd ik geboren in Alkmaar als enig kind. 8 jaar later lag ik, onder het genot van een heerlijke aardbeien smoothie, onder de Arubaanse zon. Dat heb ik 8 jaar lang volgehouden en ben nu weer bijna 2 jaar terug in het koude kikkerlandje.

Wel koud, maar het heeft mij wel de gelegenheid gegeven om uit de kast te komen, want dat kon daar absoluut niet. Dat is nu bijna een jaar geleden en het is een hele ervaring.

Eindelijk die stoffige kast uit !!

Het heeft tot nu toe alleen maar leuke dingen met zich mee gebracht. Nu heb ik zelfs de eer gekregen om columns te mogen schrijven voor de kamkrant.nl. En dat dankzij Thijs Struijlaart en Kammie Tjin Kam Jet !!

Ik ga in deze blogs zo goed mogelijk mijn mening geven over bepaalde gebeurtenissen en over dingen die ik heb meegemaakt. Ik hoop dat jullie het met plezier zullen gaan lezen en dat jullie je mening geven, want daarvoor schrijf ik mijn blogs.

Thanks,  Scott Stuurman

bron: KamKrant.nl