zaterdag 4 mei 2013

Scott | Uitgescholden door rot mokkels


                        
Ik loop samen met mijn vriend Joey en zijn zusje Romy op station Almelo richting een rokerspaal. Mijn vriend zijn zusje loopt achter ons aan en op het moment dat wij aankomen bij de rokerspaal zegt zei dat er ''vieze vuile kanker flikker'' werd geroepen toen wij nog aan het lopen waren.

Dit hadden mijn vriend en ik niet gehoord, dus vroeg ik of ze de persoon kon aanwijzen wie dat zei. Ze wees twee jonge dames aan die even verderop op een bankje zaten. Ik observeerde ze en zag dat het twee van die rot mokkels waren met lang blond haar, een dode vos om hun nek en een zie-poes-net-niet-rok aan waar ze op de parkeerplaats achter het station nog makkelijk een centje konden bij verdienen.

Het liefst liep ik er naartoe en deed ik wat die dode vos was ondergaan op het moment dat zijn vacht eraf was gerukt om het vervolgens op hun jas te naaien.

Nee, dacht ik, ik loop er naartoe en scheld hun huid helemaal vol. Nee, ook niet echt slim. Het was het niet eens waard, om ook maar vijf seconden van mijn leven te verspillen om die trutten een lesje te leren. Ik dacht bij mezelf, 'wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet'. Laat die stomme mokkels maar lullen. Het ene oor in en het andere oor er weer uit !!

Blijf kalm, want het zal heus nog wel een paar keer gebeuren. Om er steeds op in te gaan is echt niet de moeite waard. Zij zijn gewoon jaloers dat wij trots zijn op onze geaardheid en een heerlijk leven tegemoet gaan met een partner waarvan wij houden en ook nog eens mee kunnen trouwen !!

Scott Stuurman

bron: KamKrant.nl