zaterdag 1 juni 2013

Oma van 8 kleinkinderen schrijft HoLeBi Huwelijkslied


                           
Een oma van 72 met acht kleinkinderen heeft zopas een HoLeBi Liefdeslied gemaakt geïnspireerd door het komende huwelijk van haar nichtje met haar vriendin. Volgens de oma zijn de woorden voor het pro HoLeBi huwelijksliedje van God naar haar gezonden.

Sherri Gray uit het Amerikaanse Nashville, Tennessee, zette zich achter de piano en componeerde een lied. De song: What If We Are Just Like You (Shannon and Lisa's Song), zal mogelijk gezongen worden op het lesbische huwelijk van haar nichtje. "Ik ben geen activiste, maar potver- dorie ik wordt boos van al die kleingeestigheid en vooroordelen. Mijn geloof is wie zijn we om te zeggen wat een ziel is ?! Welke kleur, welk gender, welke nationaliteit heeft een ziel ?! Hoe kan je een label plakken op iemand ?!" Hoewel Gray nooit naar de kerk gaat zegt ze toch de woorden voor het liedje van God te hebben gekregen. "Ik ben geen gelovige gek, maar ik geloof het universum, God, of iemand, zei, Oké hier ga je dan, hier is een nieuw lied, het kwam gewoon tot mij".

Toen het nichtje en haar vriendin het lied hoorden zeiden ze dat dit het beste huwelijks cadeau ooit is en vroeger Gray om het lied te zingen op hun huwelijk in augustus van dit jaar. Gray zei nog dat het liedje niet alleen voor HoLeBi's is maar ook voor iedereen die wel iemand kent die HoLeBi of Trans is. "We zijn niet allemaal gek, we zijn niet allemaal gestoord, en we haten niet allemaal HoLeBi's". Gray droomt er nu van dat haar lied door een HoLeBi organisatie wordt opgepikt en ziet het al voor zich dat een grote groep HoLeBi's haar lied zingt.

bronnen: GayStarNews.com / www.HoLeBi.info / YouTube.com