maandag 1 juli 2013

Frederik Brom heeft geen probleem met zijn Homorol in 'The Normal Heart'


                  
Frederik Brom is binnenkort te zien in het toneelstuk 'The Normal Heart'. Hij speelt daarin de vriend van Freek Bartels. Dat hij als he- tero een homo speelt, vindt hij geen enkel probleem. "Als het verhaal maar voorstelbaar is", zegt hij tegen De Telegraaf.

"En Freek is een leuke jongen. Verder vind ik het stuk zo fantastisch dat ik er deel van wilde uitmaken", vervolgt de acteur die getrouwd is met actrice Nienke Römer. Maar Frederik zal naar eigen zeggen nog wel goed moeten oefenen om zich de rol eigen te maken. "Ik moet er wel nog steeds aan denken me elegant te bewegen. En dus niet lomp met mijn benen wijd te gaan zitten". Bartels heeft alle vertrouwen in zijn tegenspe- ler. "Ik denk dat het jou goed lukt om overtuigend te zijn in je rol".

'The Normal Heart' is een waargebeurd verhaal over de opkomst van de Aids-epidemie in New York begin jaren 80. De voorstelling is vanaf augustus te zien in het DeLaMar Theater in Amsterdam.


bronnen: Algemeen Dagblad / De Telegraaf / YouTube.com