donderdag 17 oktober 2013

GaySite.nl – GayGossip – Column | Mieke – "Golddigger" ‼


Lieve lezers,

Zou u iemand om zijn geld kunnen trouwen ?! Mieke zeker. Al ging er denk ik iets mis toen ik 'ja' zei tegen mijn loodgietertje. Wie nauwsluitend volmondig en rondborstig haar jawoord geeft aan mannen uit de Quote 500, is Tatjana Simic  Al is de 190 miljoen van haar huidige vlam een schijntje vergeleken met de vermogens van haar ex-miljonairs Chris Luken, Marcel Boekhoorn en Ronnie Rosenbaum. Denk ook niet dat rekenen een van de sterkste kanten van Tat is. Zij heeft duidelijk andere kwalitieten. Maar met het strikken van worstenmiljonair Lex van Hessen (65) haalt de Kroatische poenputa de zoveelste vette worst binnen.

Wie ook graag een vette worst wil binnenhalen is Kees Tol. Daar kunnen Jan Smit, Nick & Simon en de 3J's een behoorlijke vleesboom over op- zetten. Want met Keesie in je tentje is de zomer zo voorbij en kom je afgetrokken thuis. De 31-jarige presentator, acteur, producer en volleerd palingpijper zou nu wel dolgraag een vaste relatie willen. Mieke hoopt dat er voor de Volendamse fallusfan een beschikbare bruinduiker in het dorp aanwezig is. De lokale bevolking haalt namelijk, naast de gebruikelijke witte lijntjes, de neus op voor een buitenstaander. Ook wel 'jas' ge- noemd. Arme Kees zal zijn gewillige genotsknots dus waarschijnlijk niet in een nieuw jasje kunnen steken.

Wie daar uiteraard geen moeite mee zal hebben is Gerard Joling. Meer moeite had de glitter & glamourpoes om de zusjes Maywood weer bij el- kaar te krijgen voor zijn 'Lekker'-concerten. Samen een beschuitje beffen, een fistend familiediner of een 'Het Spijt Me'-boekutje, voor Geer ging geen zeester te hoog om Alice en Karen weer bij elkaar te krijgen. En dat terwijl de dames in 1990 op 't Eurovisie Songfestival nog 'Ik wil alles met je delen' krijsten. Mieke vindt het maar dom vrouwen- en zussengezeur. Mijn stamboom zit vol met eikels, maar hoor je mij klagen ?! Of ... zoals mijn man zegt: "Vrouwen zijn net overalls, mouwen te lang en pijpen te kort".

Wie blijkbaar lang genoeg heeft gepijpt is Ronnie Tober. Het 68-jarige zangzaadje laat ons namelijk weten alleen voor een rauwe oester zijn bed uit te komen. Hoe ouder hoe gekker. Blijkbaar is de Tobertamp ergens tegenaan gelopen op de kermis in de stad. Sowieso zit er bij 't zingende zwaffelworstje geen steekje maar een heel steakhouse los. Als je geboren wordt als Ronald Edwin ga je jezelf toch geen Ronnie noemen ?! Voor- deel is dan wel dat je niet meer die kast uit hoeft te komen.

Wie daar nooit in heeft gezeten is Mari van de Ven  Hij kwam namelijk bij geboorte al uit een poederdoos. Daarna maakte hij snel carrière en als sterrenkapper en visagist gaat het hem voor de windmachine. Op persoonlijk vlak heeft de mascaramuts een lang rouwproces achter de rug. Nadat zijn moeder in 2010 overleed, stierf ook zijn vader. Eerder had de lipglossgay al een broer en zus verloren. En zie hier het levende bewijs dat homoseksualiteit geen ziekte is.

→ Dit in tegenstelling tot Golddiggen  Of zoals mijn wijze vriendin Wikipedia het zo mooi verwoordt: "Het is een hebzuchtig vrouwpersoon die alleen vermogende partners trouwt met als enig oogmerk zijn rijkdom uit te buiten. De term is meestal pejoratief". Mocht Tatjana de betekenis hiervan weten, verslik ik me in een wijntje.

Dikke kus,  Mieke

bron: GaySite.nl