woensdag 9 april 2014

VS – Showbiz | Rob Lowe zoende met een man en hij vond het nog lekker ook

USA  →  Rob Lowe zoende met een man en hij vond het nog lekker ook  In zijn memoires onthult Rob Lowe dat hij het best spannend vond, speeksel uitwisselen met een andere man. Of dit naar meer smaakt vertelt de acteur er echter niet bij … ‼

Rob heeft in zijn meer dan dertig jaar lange acteercarrière ontelbaar veel vrouwen afgelebberd, zowel privé als professioneel. Voor zijn rol in de serie Californication hadden de bedenkers een zoen voor hem in petto met een man.

In zijn nieuwe autobiografie "Love Life" zegt hij er het volgende over: "Ik heb onlangs met een man gezoend, met romantische bedoelingen nog wel. Ik vond hem erg leuk en bewonder hem zeer, en professioneel gezien is hij zo goed als iedereen in zijn vak. Maar eerlijk gezegd is hij niet aantrekkelijk, volgens de gangbare conventies bedoel ik. Sterker nog, hij is niet groot, is helemaal kaal en een stuk ouder dan iedereen met wie ik zou willen zoenen, ongeacht het geslacht. Maar ik deed het toch, en niet zonder de vrees van iemand die zoiets voor de eerste keer doet".

De man in kwestie was acteur "Evan Handler", die al vanaf het begin te zien is in Californication. Hij speelt een aan waanideeën lijdende, door drugs verpeste, pretentieuze seksuele veelvraat. En daar mocht Rob dus aan snuffelen   "Het feit dat geen van beide karakters gay is maakte het des te provocatiever". Die Rob toch ‼

bronnen: Winq.nl - GayKrant.nl / GayStarNews.com / YouTube.com