donderdag 15 januari 2015

Aaron & Austin | "Tweelingbroers komen Uit de Kast in een emotionele video"


Tweelingbroers Austin en Aaron Rhodes besloten deze week om samen aan hun vader te vertellen dat ze beiden homoseksueel zijn. "We denken dat, nu het 2015 is, het tijd is om eindelijk onszelf te kunnen zijn", schrijven ze op hun YouTube-pagina.

In een emotionele video bellen de twee Amerikaanse modellen hun vader op. "De hele familie weet al dat we homo zijn, behalve onze vader". Nog voordat het hoge woord eruit is, schieten de mannen vol.

Vol zenuwen en met tranen in de ogen probeert Aaron zijn 'geheim' te onthullen. "Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ik ben homo en Austin ook", zegt hij met een brok in zijn keel. "Ik wil niet dat je stopt met van ons te houden", voegt Austin toe.

Reactie
De vader van de tweelingbroers reageert positief. "Het is zoals het is. Ik hou van jullie en dat zal nooit veranderen". Austin en Aaron hopen dat kijkers van de video worden geïnspireerd door hun actie. "Bedankt voor alle steun. We houden van jullie".

Het filmpje verscheen gisteren op YouTube en is inmiddels al ruim 300.000 keer bekeken.

Zie ook: 
Tweeling tegelijk Uit de Kast voor hun vader   /   Tweeling komt samen Uit de Kast        
USA: Tweeling Uit de Kast op YouTube  /  Tweeling komt Uit de Kast bij hun vader

bronnen: AlgemeenDagblad.nl / YouTube.com