vrijdag 27 maart 2015

Mr. Gay Vlaanderen-kandidaat 'Skelte Willems' lanceert HoLeBiOuderschap.be

Skelte Willems (21) uit Aarschot, finalist bij Mister Gay Vlaanderen 2015, lanceert Holebiouderschap.be. "Ikzelf heb een enorme kinderwens en ondervind nu al de moeilijkheden, ik wist eerst niet waar naartoe met al mijn vragen", vertelt Skelte.

"Maar na veel opzoekwerk en de juiste contacten ben ik toch heel wat te weten gekomen. Dus ik hoop jullie een stukje dichter bij jullie kinderwens te brengen door ervaringen van mede HoLeBi's hier weer te geven. Zo leren we van elkaar iets en kunnen we doelgerichter te werk gaan" ‼

"Wil jij op een persoonlijke manier iets te weten komen over HoLeBi-ouderschap ?! Bezoek dan meteen mijn website ‼ Naast echte verhalen vind je hier ook alle nuttige info ‼ Hopelijk brengt dit veel mensen een stukje dichter bij die kinderwens, een droom van mij en vele andere HoLeBi's", vertelt Skelte op Facebook.

Zie ook:  Nieuwe Belgische Website voor Homo & Lesbi Wensouders & Ouders

bronnen: ZiZo-Magazine.be / YouTube.com