dinsdag 31 maart 2015

OUTtv - 1 april moppen | De 30 beste 'Homomoppen' volgens de OUTtv kijkers

Om 1 april extra in de roze verf te zetten, vroegen we onze kijkers om de leukste homomoppen door te sturen. De OUTtv-redactie werd overstelpt met mailtjes. En het bewijs werd geleverd: In tegenstelling tot het clichébeeld van de stereotiepe homo, hoeft een homomop helemaal niet flauw te zijn. Integendeel, er zaten zelfs een paar "billenkletsers" tussen. We waren aangenaam verrast dat heel wat kijkers nog steeds de nodige zelfspot hebben.

En dat vonden Nederlandse cartoonist Ype (fotostrips.nl) en Vlaams mediafiguur Davy Brocatus ook. Zij kozen elk hun favoriete homomop. Bekijk de cartoon van Ype en het persoonlijk filmpje van Davy Brocatus hier. En natuurlijk willen we je de 30 leukste inzendingen zeker ook niet onthouden. Maak dit jaar van 1 april een hihihi-larische dag ‼

01. Tattoo
Er komt een homo binnen in een tatoezaak. Vraagt de tatoeëerder: "Wat kan ik voor u doen, meneer" ?! Antwoordt de homo: "Ik wil een tractor laten tatoeëren. Op mijn lul". Tatoeëerder: "Een tractor ?! Dat is nieuw. De meesten vragen een Ferrari of een Porsche". De homo: "Een Porsche ?! Je denkt toch niet dat ik met zo'n mooie auto door de stront ga rijden" ?!

02. Boyband
Hoe noem je 5 homo's in een boyband ?! One Erection.

03. Voorstel
Twee homo's parkeren hun auto voor hun kapperszaak. Een paar minuten later passeert er een jonge kerel die inrijdt in op de wagen van de twee homo's. De homo's komen naar buiten waarbij de één tegen de ander geïrriteerd zegt: "Ja, bel de politie maar". Waarop die jonge gast antwoordt: "Nee laten we een akkoord sluiten, 500 euro en we spreken er niet meer over". Zegt die ene homo tegen de andere homo: "Nee, we bellen de politie". De jonge kerel: "Ok, 1000 euro en we spreken er niet meer over". Homo tegen homo: "Neen ‼ Schat, bel nu de politie". De jonge kerel: "Nou, ik ben het zat, lik mijn reet" ‼ Homo tegen homo: "Wacht schat, meneer wil een voorstel doen" ‼

04. Whisky
Een man komt een bar binnengelopen en vraagt aan de barman 10 glazen whisky. De barman vraagt: "Wat is er aan de hand" ?! De man zegt: "Ik heb mijn jongste zoon betrapt toen hij stond te kussen met zijn beste vriend". De volgende dag komt dezelfde man de bar weer ingewandeld en bestelt 12 glazen whisky. De barman vraagt: "Wat is er mis deze keer" ?! De man zegt: "Ik heb mijn oudste zoon betrapt toen hij seks had met zijn beste vriend". De volgende dag komt dezelfde man in de bar en bestelt 15 glazen whisky. Dan vraagt ​​de barman: "Is er dan niemand in jouw familie die op vrouwen valt" ?! De man kijkt op en zegt: "Jawel, mijn vrouw".

05. Non
Een non staat te wachten aan de kant van de weg op een taxi. Plots stopt er een taxi en de non stapt in. Na een paar minuten rijden, krijgt de non in de gaten dat de taxichauffeur haar aanstaart. De non vraagt: "Wat is er mijn zoon" ?! De taxichauffeur bloost en zegt: "Het spijt me zuster, dat kan ik u niet vertellen". De non glimlacht en zegt: "Zeg het maar, ik ben al zolang non dat ik alles al wel gezien en gehoord heb". "Goed dan", zegt de taxichauffeur. "Het is al lang een fantasie van mij om me te laten pijpen door een non". De non kijkt op en zegt: "Misschien kunnen we wel een regeling treffen. Maar slechts op twee voorwaarden. Je moet single zijn en Katholiek". De taxichauffeur begint te glimlachen en zegt: "Ik ben single en ik ben Katholiek". "Goed", zegt de non. "Rijd dan maar dit zijstraatje in", waarop de non aan haar werk begint. Wanneer de non klaar is, zegt de taxichauffeur voldaan: "Non, ik heb gezondigd. Ik ben getrouwd en ik ben Jood. Vergeef me". De non lacht en zegt: "Ik vergeef het je, zoon. Mijn naam is Jef en ik ben op weg naar een verkleedfeestje".

06. Dakwerker
Een dakwerker is zijn hamer op de stoep vergeten. Wanneer er een man voorbijkomt, roept de dakwerker hem. Hij roept naar de man op straat dat hij zijn hamer vergeten is en vraagt of de man deze wil komen brengen. De man gebaart dat hij de dakwerker niet kan horen. De dakwerker roept nog eens. Opnieuw gebaart de man dat hij er niets van verstaan heeft. De dakwerker probeert het uiteindelijk met gebarentaal waarbij het kloppen van een hamer nadoet en vervolgens naar de man op straat wijst. De man steekt zijn duim omhoog en laat zijn broek zakken. Vervolgens begint hij te masturberen. De dakwerker is zo in shock dat hij kwaad naar beneden holt en tegen de man roept: "Wat is jouw probleem ?! Kan je niet verstaan dat ik gewoon mijn hamer nodig heb" ?! "Jawel", zegt de man. "Ik wilde je enkel laten weten dat ik kom".

07. Skatebord
Twee homo's botsen met de wagen tegen elkaar. Ze zijn op slag dood. Aan de hemelpoort komen ze Sint-Pieter tegen. Die vraagt aan de eerste man: "Heb jij ooit je vriend bedrogen" ?! Waarop de eerste man antwoordt: "Ja, 1 keer". "Goed", zegt Sint-Pieter. "In de hemel zul je voortaan rondrijden in een Fiat". Sint-Pieter vraagt aan de tweede man net dezelfde vraag, waarop de tweede man fier zegt: "Nooit, ik heb mijn lief nooit bedrogen". "Goed", zegt Sint-Pieter. "Jij  zult eeuwig rondrijden in een Porsche". Enkele weken later komen de twee homo's elkaar weer tegen waarbij de ene stoeft over de Porsche waarin hij rijdt. Zegt de eerste homo tegen de tweede: "Ik zou maar niet al teveel streken verkopen. Ik heb zonet je lief de hemel zien binnenrijden op een skatebord".

08. Piet
3 vrienden, een homo en twee hetero's, en hun verloofden zitten op een cruise. Wanneer ze in een storm terechtkomen en het schip vergaat, komen ze God in de hemel tegen. God zegt tegen de eerste kerel: "Ik kan je niet binnenlaten in de hemel. Jij hield zoveel van geld dat je zelfs met een meisje wou trouwen dat Penny heet. Jij vliegt naar de hel". Tegen de tweede man zegt hij: "Ik kan je niet binnenlaten in de hemel. Jij hield zoveel van eten dat je zelfs met een meisje wou trouwen dat Candy heet. Jij vliegt naar de hel". Op dat moment draait de homo zich naar zijn verloofde en zegt: "Dit ziet er niet goed uit, Piet".

09. Gay = vrolijk
Kindje vraagt aan zijn vader: "Papa, wat betekent gay" ?! Waarop de vader verschrikt zegt: "Dat betekent vrolijk in het Engels". "Papa, ben jij dan gay" ?!, vraagt het kindje opnieuw. Waarop de vader zegt: "Nee, ik ben getrouwd met je moeder".

10. Tom Cruise
Waarom scheidde Katie Holmes van Tom Cruise ?! Omdat hij in 'A Few Good Men' zat.

11. Gordijnen
Hoe kan je een homo twee keer laten roepen ?! Door hem eerst anaal te nemen en daarna je lul aan zijn gordijnen af te vegen.

12. Homoseksueel paard
Wat eet een homoseksueel paard ?! "Hoooooooi".

13. Schoolreünie
4 mannen komen elkaar tegen op een schoolreünie. 3 rijke kerels en 1 middenklasser. De 3 rijke kerels beginnen meteen hun oudste zonen te bestoefen. "Mijn zoon is zo rijk en succesvol dat hij zijn beste vriend een Lamborghini cadeau dee", zegt de eerste. "Mijn zoon is zo rijk en succesvol dat hij zijn beste vriend een villa cadeau deed", zegt de tweede. "Mijn zoon is zo rijk en succesvol dat hij zijn beste vriend een eiland cadeau deed", zegt de derde. "En hoe gaat het met jouw zoon" ?!, vraagt een van de rijke mannen aan de middenklasser, waarop die zegt: "Mijn zoon is een stripper in een homobar, maar hij kreeg onlangs wel een Lamborghini, een villa en een eiland cadeau van een paar klanten".

14. Condoom
Homo's zijn vaak als de condooms die ze gebruiken: "Bekakt".

15. Slet
Als een meisje met 10 kerels naar bed gaat op een jaar is ze een slet. Als een kerel dat doet is hij homo.

16. Pintje
Vrouwen zijn zoals een fris pintje bier. Ik haat bier.

17. Crocs
Homo zijn is ok, bi zijn is ok, transgender zijn is ok. Maar weet je wat niet ok is ?! Crocs !!

18. In de kast
Waarom zijn homo's zo stijlvol ?! Ze zaten de eerste 18 jaar van hun leven in de kast.

19. Homo's en kanaries
Weet je de overeenkomst tussen een homo en een kanarie ?! Ze hebben allebei stront aan hun stok en zaad in hun bek.

20. Barstoel
Hoe krijg je 4 homo's op een barstoel ?! Draai de stoel om.

21. De maat is vol
Wanneer houdt een homo op ?! Als de maat vol is.

22. Kusje
Een schoolgrapje: je zegt als jongen tegen een andere jongen: "Er loopt hier een homo rond, en voor een kusje vertel ik je wie het is, is dan nog beter".

23. Verstoppertje
Een man vraagt aan een andere man: "Zullen we verstoppertje spelen" ?! Waarop de ander antwoordt: "Oké. Als je me vindt mag je me verkrachten. En als je me niet vindt ... dan zit ik in de kast" ‼

24. Butt
Ik wou een homomop maken, butt fuck it.

25. Assholes
Er is 1 stelling die niemand kan ontkennen: "Gays are fucking assholes".

26. Vogels
Wat voor vogels houden homo's ?! Trekvogels ‼

27. Ikea
Waarom verkoopt Ikea geen kastdeuren aan homo's ?! Om er makkelijker uit te komen ‼

28. Geblindeerde ramen
Waarom willen homo's absoluut geen geblindeerde ramen in de auto ?! Omdat ze anders geen reet zien.

29. Heterobar
Waarom gaat een homo niet naar een heterobar ?! Omdat hij dan geen flikker ziet.

30. Voorbindpenis
Een man vraagt aan zijn vrouw: "Zullen we eens anaal gaan schat" ?! Waarop de vrouw zegt: "Nee, dat gaat te pijn doen bij mij". Waarop de man antwoordt: "Hoe kan een voorbindpenis nu pijn doen" ?!

bronnen: OUT.tv / YouTube.com