maandag 31 augustus 2015

Goede Tijden, Slechte Tijden | "Pip Pellens wil een Lesbisch huwelijk in GTST"

Pip Pellens schoof vanochtend samen met haar vriend Pim Wessels aan bij de Ontbijttafel van de Sterren. De actrice uit 'Goede Tijden, Slechte Tijden' onthulde in 'Goeiemorgen Lex' dat zij een lesbisch huwelijk wil in de soap. 

Vanavond gaat het nieuwe seizoen van 'Goede Tijden, Slechte Tijden' van start. Voor haar personage Wiet vindt Pip het wel weer tijd voor wat nieuws. "Ik heb best wel veel meegemaakt. Ik heb aan de drugs gezeten, ik heb mensen neergeschoten en nu ben ik biseksueel. Ik zou wel graag een lesbisch huwelijk willen", aldus Pellens in 'Goeiemorgen Lex'.

In het echte leven is de 21-jarige Pellens al een tijd gelukkig met haar vriend Pim. Hoewel veel vrienden van het stel aan kinderen begint, is Pip voorlopig niet van plan moeder te worden. Mocht het zover komen dan wil de actrice het liefst vier kinderen, zo vertelde ze aan Lex Gaarthuis. Als het aan vriend Pim ligt dan blijft het bij 2 kinderen.

Heb je het gesprek met Pip Pellens gemist ?!  Luister het fragment hieronder terug ‼

Images

Lex Gaarthuis


               
Zie ook:

bronnen: 100%.nl / YouTube.com