maandag 5 oktober 2015

Een 24-jarige Hetero man gaat trouwen met Homo van 51 alleen voor het geld

Een 24-jarige heteroseksuele man vertelt over zijn verloving met een homo miljonair van 51, waarbij hij meteen toegeeft dat hij het voor het geld doet. Het koppel is al twee jaar samen en de oudere man weet dat de jongeman alleen bij hem is voor zijn geld.

De jonge 24-jarige zegt dat hij geen interesse heeft in een relatie met een vrouw. Wel heeft hij heel af en toe seks met een vrouw. Maar in hoofdzaak is hij bij zijn 51-jarige partner die hij niet beschouwt als zijn vriend, of waarbij hij hun verbintenis bekijkt als een relatie maar eerder als een overeenkomst. Hij doet het voor het geld, de oudere man voor de seks. 

De jonge man zegt dat hij geen homo is maar dat hij geen moeite heeft met anale seks. "Ik maak er niets groots van, het is niet iets waar ik zelf om zou vragen, maar ik heb er ook geen problemen mee. Meestal is het hij die mij neukt, en heel af en toe wil hij dat ik hem neuk. Het is niet vreselijk, het is gewoon".

Het koppel leerde elkaar twee jaar geleden kennen in de Gym waar ze beide hetzelfde trainingsschema bleken te hebben en daardoor met elkaar aan de praat raakten. Op de vraag waarom hij nu toestemde in een huwelijk met de oudere man, zonder dat er sprake is van een romantische relatie, zegt hij dat je dat beter aan zijn oudere vriend kan vragen, omdat hij zelf het nut niet in ziet van een romantische relatie. 

Tegen zijn ouders, familie en vrienden zegt hij biseksueel te zijn. "Dat doe ik om vervelende vragen te voorkomen, want ik ben gewoon heteroseksueel. Maar eigenlijk maakt het mij niet uit. Zoals het is, gaat het goed". Op de vraag hoeveel geld zijn oudere partner heeft en wat hij zelf al gekregen heeft antwoordt hij: "Ik dacht iets van rond de 11 miljoen, ik kreeg al een nieuwe dure computer, TV en een massage toestel. Meer heb ik voorlopig niet nodig". 

De twee lopen buiten regelmatig hand in hand, omdat de oudere man dat graag heeft. "Velen denken dan dat we een koppel zijn, mij maakt het niet uit wat mensen denken", aldus de jongste van de twee.


bronnen: HoLeBi.info / PinkNews.co.uk / Reddit.com