donderdag 5 november 2015

VS – Florida – Fort Myers | Homovader 'Will Hutt' verdedigt 9-jarige zoon Liam

Een trotse homovader komt op voor zijn 9-jarige zoon nadat hij slechte reacties ontving over zijn zoon die verkleed was als Disney-figuur Cruella De Vil.

De 9-jarige Liam, die een passie heeft voor kostuums en verkleden, koos ervoor om zich dit jaar te verkleden als Cruella De Vil uit de film 101 Dolmatiërs. De reacties op Facebook waren alleen niet allemaal zo positief. Een Facebook-'vriend' reageerde: "Ik moet zeggen dat dit compleet ongepast is en ik kan niet geloven dat een ouder dit zijn kind aan kan doen. Sorry als ik je nu beledig, maar ik denk dat het verkeerd is".

Will Hutt, de vader van het jongentje, reageerde: "We zullen maar accepteren dat er mensen zijn die zo denken. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Ik zal mijn kinderen altijd steunen in hun creativiteit en ik zal ze niet tegenhouden in wat ze willen".

De vader vertelt verder dat hij nog geen homoseksualiteit herkent in zijn zoon, hij vindt het gewoon leuk om zich te verkleden. Het lijkt erop dat hij de creativiteit van het verkleden leuker vindt dan zich te verkleden als een vrouw. De vader begrijpt dat mensen een vooroordeel hebben dat hij die richting in wordt geduwd omdat hij 2 vaders heeft, maar dat is niet waar.

bronnen: OUT.tv / Facebook.com