donderdag 19 november 2015

Vught – Flemming Viguurs | Grote chaos, m'n telefoon en Facebook ontploffen

De 19-jarige Flemming Viguurs uit Vught bestormt op dit moment de iTunes top 10 met het nummer 'Digital Age'. Op 9 staat hij in- middels, een plekje boven Justin Bieber met What do you mean. "Ik sta ervan te kijken", vertelt hij. "Toen ik gisteren wakker werd, stond ik nog op nummer 125. En nu op 9. Mijn leven is een grote chaos. Mijn telefoon en Facebook zijn ontploft".

En dat terwijl het nummer van Flemming Viguurs maandag pas werd gelanceerd. "Vrienden en familie waren al enthousiast. Nu de rest van Nederland nog", hoopt Flemming Viguurs ... die bij de meisje – maar ook de jongens – goed in de smaak valt.

Waar het gaat eindigen, kan Flemming Viguurs niet voorspellen. Dat hij echter nu al een plekje boven Justin Bieber staat in de lijst, kan hij niet bevatten. Maar hij laat alles op zich afkomen.
                                

                                     
Ontdekt op YouTube
Flemming is een singer songwriter, maar het nummer 'Digital Age' schreef hij niet zelf. Dat deed de Australische artiest Adrian McPhee. Hij ontdekte Flemming op YouTube.

Met Adrian hoopt Flemming Viguurs zeker nog vaker te kunnen samenwerken. Vooral omdat hij in het Engels wil blijven zingen. Volgende week hebben de twee dan ook alweer afgesproken. ''En dan maar kijken of we opnieuw iets moois kunnen maken. Ik heb één doel. En dat is in elk geval geen eendagsvlieg worden".

En de droom ?! "Net als zijn grote voorbeeld Ed Sheeran de wereld veroveren".    
                         

                          
Coverband "Baby Blue"
Naast zijn net begonnen solocarrière zingt Flemming ook in de coverband Baby Blue uit Schijndel. Iets dat wat hem betreft echt niet in gevaar hoeft te komen. "Ik heb het er ook met de jongens van Baby Blue over gehad", vertelt hij. "En het kan gewoon samen. Zeker nu we met de band ook hartstikke goed gaan".

Gewoon genieten is dan ook wat de jonge zanger de komende tijd gaat doen. En hopen dat de radiostations zijn single oppikken.

Zie ook:
Flemming Viguurs – Facebook   Flemming Viguurs – Instagram  /  Flemming Viguurs – Twitter  /  Flemming Viguurs – YouTube 

bronnen: OmroepBrabant.nl / Facebook.com – Flemming Viguurs YouTube.com