vrijdag 4 december 2015

VS – Sport & Showbizz | 'Gus Kenworthy' vertelt over zijn pijnlijke tienerjaren

De olympische skiër Gus Kenworthy vertelt over zijn pijnlijke tienerjaren. Het enige wat hij wilde was hetzelfde zijn als alle anderen.

"Ik deed het met meiden zodat ik bij de jongens hoorde", vertelt Gus Kenworthy. "Er waren tijden dat ik huilde nadat ze weg waren". Afge- lopen oktober kwam Gus uit de kast, maar sinds zijn zestiende wist hij al dat hij op mannen valt. Nu hij de stap heeft genomen uit de kast te komen, voelt hij zich omarmd.

"Ik kwam op het punt dat ik er niet meer over kon liegen", vertelt Gus Kenworthy. "Ik ben weggeblazen met positieve reacties en het is on- voorstelbaar hoeveel mensen er uit de kast zijn gekomen bij mij, waaronder zelfs atleten".

Gus heeft op dit moment een nieuwe vlam van wie hij de naam nog niet wil noemen. Hiervoor had hij vijf jaar een relatie met een jongen.


bronnen: OUT.tv / YouTube.com