woensdag 3 februari 2016

USA - Showbizz | "Caitlyn Jenner deed 30 jaar geleden al poging tot Transitie"

USA  →  Voormalig Olympisch atleet en transgender-icoon Caitlyn Jenner maakte in 2015 bekend transseksueel te zijn, waarna zij een geslachtsverandering onderging. Echter probeerde zij in de jaren 80 ook al van geslacht te veranderen ... vertelde Caitlyn Jenner deze week in een interview.

Bruce, zoals Caitlyn Jenner toen nog heette, slikte hormonen toen hij zijn ex-vrouw 'Kris' ontmoette. Vanaf het begin af aan is Bruce eerlijk geweest over zijn transseksualiteit. "Ik moest wel. Ik had cup 36B gekregen door de hormonen die ik slikte".

Bruce / Caitlyn Jenner besloot dat hij moest stoppen met de geslachtsverandering en ging verder met Kris Jenner. "Ik heb het nooit iemand verteld, maar ik heb mijn borsten toen laten verwijderen. Er waren regels in het huis, zoals dat ik me thuis niet als vrouw mocht verkleden" ‼

Zie ook:

bronnen: OUT.tv / Today.com / YouTube.com