vrijdag 18 maart 2016

Amerika | 'Ron en Don Malott' zijn tweeling en Gay en vertellen dat aan elkaar

USA    Ron Malott wist dat zijn broer Don op mannen viel. Toen bleek hij zelf ook een oogje te hebben op een jongen. Eindelijk kon hij zijn emoties bij iemand kwijt.

Ron Malott wist van Don dat hij waarschijnlijk op mannen viel. Hun moeder had ooit een liefdesbrief gevonden van Don. Toen die een jaar of 15 was had hij deze geschreven aan een jonge militair. Moeder overlegde met Ron wat te doen, maar ze besloten het er bij te laten.

Jaren later had Ron Malott een aantal relaties gehad met vrouwen en hij ging er van uit dat hij hetero was  Tot hij een student tegenkwam in de parkeergarage van Sears, een supermarkt waar Ron een baantje had. Na een spelletje pool gingen de twee naar de studentenkamer van de jongen - Michael Conway - een student aan de University of Texas.

Van het een kwam het ander. "Ik kuste hem en het was de eerste keer dat ik seks had met iemand waarbij echte emoties kwamen kijken", ver- telt Ron in een video die is gemaakt voor 'n project genaamd I'm From Driftwood. "Het was alsof er een belletje begon te rinkelen. Het voelde zo goed passen bij wie ik ben".

Hij wist meteen wie de eerste persoon was om het te vertellen: zijn broer Don. Die reageerde positief en vertelde dat het waar was wat Ron al die tijd had gedacht. Vanaf dat moment begonnen ze te double daten met hun respectievelijke vriendjes.

Toen duidelijk werd dat ze het hun moeder moesten vertellen, was dat even slikken. Maar ze raapten hun moed bij elkaar en Ron vertelde haar: "Ik weet dat je denkt dat Donnie gay is en ik heb ontdekt dat dit ook voor mij geldt". En daar kwamen de tranen  "Ik wil alleen maar dat jullie de ware liefde vinden. Al vind ik het jammer dat je waarschijnlijk geen vader gaat worden want dat zou je goed afgaan".

Vlak voor haar dood namen Ron en zijn man hun moeder in huis, waar ze nog twee jaar heeft mogen genieten van hun twee geadopteerde kin- deren, Katy en Kyle Conway-Malott.


bronnen: Winq.nl / YouTube.com