dinsdag 28 juni 2016

Amerika | NSYNC–zanger 'Lance Bass': "Heb ik geen fans omdat ik Gay ben" ?!

Amerika – Showbizz  →  Terwijl ex-boybandcollega 'Justin Timberlake' de grootste hits scoort, blijft het succes van Lance Bass achter. Hij denkt te weten waarom 

*NSYNC neemt al sinds 2002 geen albums meer op en traden ze alleen tijdens de MTV Music Awards 2013 op als groep. Van de 5 leden deden Lance Bass, JC Chasez en Justin Timberlake de opzichtigste pogingen tot een solodoorbraak.

Waar Justin Timberlake in Nederland alleen al 'twaalf top-tienhits' scoorde in de Top 40 (waarvan de laatste, Can't Stop The Feeling de toppo- sitie behaalde en is uitgegroeid tot dé zomerhit van 2016), blijven zijn ex-collega's achter.

'JC Chasez' bracht in 2004 een album uit dat in ons land nooit is verschenen. 'Lance Bass' zocht zijn heil in Hollywood, waar hij vooral cameo's heeft in TV-shows en films, als zichzelf.

In een recent interview vraagt hij zich af waarom hij maar geen hit weet te scoren. In 2014 bracht Snoop Dogg een single uit, Walking On Air. Lance Bass zong er op mee en het werd een redelijke hit, behalve in de VS.
                            

                         
Lance Bass is al sinds 2006 openlijk homoseksueel en heeft zijn naam verbonden aan organisaties die opkomen voor LHBT-rechten ‼ Hij denkt nu dat hierdoor hitsucces uitblijft. "De radiozenders willen m'n muziek niet draaien ‼ Ik weet niet hoe dat komt: omdat ik in *NSYNC zat of om– dat ik gay ben ?! Er is zoveel politiek gekonkel dat ik geen zin hem om daarmee om te gaan"

Zou het komen omdat 'Lance Bass' gay is ?! Zo ja, waarom lukt het 'Adam Lambert' dan wel om ook in zijn eigen land grote hits te score ... ?!
Lastig, deze

Zie ook:
bronnen: Winq.nl / Music-News.com / YouTube.com