dinsdag 2 augustus 2016

VS | "Tyler Posey verontschuldigt zich voor 'misleidende' Coming-Out video" ‼

Amerika  –  'Teen Wolf'-acteur Tyler Posey (24) plaatste op Snapchat een video van zichzelf in Gay Street. "Dit ben ik. Ik ben dit en dit ben ik. Ik heb me nooit zo levend gevoeld. Ik ben Gay"

► In een eerdere Snapchat-video verklaarde Tyler Posey een lamp te zijn. De "Ik ben Gay"-video was dus bedoeld als humor. Maar op Twitter werd de grap niet geapprecieerd. Sommigen zagen het als woordspeling en zeggen dat 'Gay' ook vrolijk betekent.  Anderen vinden 't minder leuk en vinden het niet kunnen dat Tyler Posey coming-out banaliseert.
                                              

                                    
Tyler Posey zag de bui hangen en verontschuldigde zich. "Het spijt me zeer als ik iemand beledigd heb en coming-out geminimaliseerd heb. Ik wil alleen liefde in deze wereld verspreiden". 


bronnen: ZiZo-Magazine.be / YouTube.com.com / Twitter.com – Tyler Posey