woensdag 19 oktober 2016

Engeland - Xtra Factor | Simon Cowell biedt excuses aan voor 'Homofobe grap'

Engeland  →  Tijdens een uitzending van "Xtra Factor", een spin-off van het bekende "X-Factor", maakte jurylid Simon Cowell een grap tegen presentator Rylan Clark-Neal die niet bij iedereen in de smaak viel.

Uitzending van zondag 16 oktober 2016    Tijdens een van de onderdelen van de show, waar 'Rylan Clark-Neal' deuren opendeed waar fans van de show achter verstopt zaten, zei 'Rylan Clark-Neal': "Ik hou wel van een voordeur"  Jurylid 'Simon Cowell' antwoorde hierop: "Ik dacht dat je de achterdeur wel leuk vond"
                           

                                   
"Het publiek snakte collectief naar adem en ook mede-juryleden Louis Walsh, Sharon Osborne en Nicole Scherzinger waren geschokt", meldt Pink News.

Simon Cowell heeft inmiddels zijn excuses aangeboden; "Het spijt me  Ik had dat niet moeten zeggen. Dit is waarom ik nooit live TV zou moe- ten doen".
                                            
                                                       
Rylan Clark-Neal heeft verklaarde op Twitter niet beledigd te zijn door de grap; "Ik ben oprecht niet beledigd door Simon Cowell zondagavond, maar ik snap dat sommigen dat wel zijn Het was een grap tussen vrienden en het was heel luchtig bedoeld, maar geloof me, ik word erger be- ledigd door de reacties op sociale media van eikels achter toetsenborden".

bronnen: OUT.tv / YouTube.com