dinsdag 9 mei 2017

L'Homo - Douwe Bob | "Zanger 'Douwe Bob' met z'n billen bloot in de L'Homo"

Douwe Bob siert de cover van de negende editie van de L'Homo. Hoofdredacteur "Linda de Mol" onthulde haar covermodel maandag in Amsterdam en overhandigde Douwe Bob het eerste exemplaar.

De bijbehorende fotoserie is geschoten op Curaçao en op vele plaatjes draagt Douwe Bob weinig tot niets. Zo poseert Douwe Bob naakt met alleen een cowboyhoed voor zijn edele delen en ging hij met blote billen te paard.
                                 
      
                            
"Dat was best spannend, maar ik wist waar ik ja tegen had gezegd, dan moet je er ook vol voor gaan. Ik schaam me niet voor mijn lichaam" ‼, aldus Douwe Bob. "De foto's moeten seks uitstralen".
                                               
De L'Homo zorgt al jaren voor spraakmakende covers  Zo sierden in 2012 'Tygo Gernandt en Thijs Römer' al tongend het voorblad en gingen vorig jaar 'Jan Versteegh en Tim Hofman' met de billen bloot.
                                   
                                           
Zie ook:
bronnen: RTL·Nieuws.nl / Twitter.com – Linda Nieuws / YouTube.com / LindaNieuws.nl – L'Homo → Video ‼