zondag 2 juli 2017

Australië | 'Troye Sivan' maakt een emotionele video over z'n eerste Gay Pride

Australië – 'Showbizz'  →  Hoe heeft de Australische zanger 'Troye Sivan' zijn eerste Gay Pride ervaren ?!  Troye Sivan vertelt er alles over in de onderstaande video

"Ik weet nog goed dat ik naar mijn ouders ging om te vragen of ze me een lift wilde geven naar Gay Pride in Perth", vertelt de jonge zanger. "Ik was heel erg bang, maar wat er gebeurde was mooi: mijn hele familie stapte in de auto en mijn vader nam zelfs een regenboogvlag mee. Ik weet nog goed dat mijn vader eruitzag als een soort gay superheld. De man waar ik eerst niet aan durfde te vertellen dat ik homo ben". 

In een video voor Paper vertelt Troye over zijn Pride-ervaringen. "De sfeer die er in de lucht hangt, het is zo leuk" ‼

Lees verder op de website van Gay.nl:  Troye Sivan maakt emotionele video over Gay Pride
bronnen: Gay.nl / YouTube.com