zaterdag 4 november 2017

STEM | GayNieuws.blogspot.nl is genomineerd voor LGBT Blogger Award 2017










Recentelijk ben ik terecht gekomen op jouw blog GayNieuws.blogspot.nl en wil je graag laten weten dat ik enthousiast ben over de informatie die je deelt.  Ikzelf – als content schrijver – weet hoe moeilijk het is de juiste onderwerpen te vinden, welke de bezoeker daadwerkelijk leuk vindt om te lezen.

LGBT Blogger Award  →  Er zijn veel ontwikkelingen in de wereld van Homoseksualiteit en op GayNieuws.blogspot.com kun je al deze ontwik– kelingen volgen. De website is altijd 'up to date' en alle relevante ontwikkelingen en trends zijn beschikbaar. Zo kun je altijd iets lezen wat voor jou interessant is ‼

Omdat ik werkzaam ben bij MrKortingscode.nl heb ik jou genomineerd voor onze Blogger Award: LGBT Blogger Award 2017 ‼

Lisa Kok
Junior Project Manager  
MrKortingscode.nl


                                   
  STEM OP MIJ ‼  →  LGBT Blogger Award 2017  →  De stemming sluit op 04 November 2017 ‼