maandag 18 september 2017

België | Getuigenis van Sven (29) in Sensoa-campagne 'Ik Weet Wat Ik Doe' ‼

België – Campagne: "Ik Weet Wat Ik Doe" – Sven (29)  →  Ik ben momenteel weer single. Na een aantal relaties in het verleden ben ik klaar voor een (open) relatie ‼ Ik ben niet vies van seks, ik neem wel eens deel aan een seksparty, gebruik wel eens verantwoord chems en ik heb 5 seksbuddy's.

In onderstaande video van 'Sensoa' vertelt Sven (29) over zijn leven, seks, uitgaan en avontuur. Hij heeft vijf seksbuddy's. Sven kiest bewust voor seks met mannen die hij leuk vindt. Hij vindt zijn gezondheid belangrijk en zegt zelf: "je eigen leven verdient respect".

Kijk voor de volledige getuigenis van Sven op de website van:  MannenSeks.be


bronnen: MannenSeks.be / ZiZo-Magazine.be / YouTube.com