dinsdag 5 september 2017

Televisie - Comeback - 'Will & Grace' | "Nieuw seizoen 'Will & Grace' bij TLC" ‼

Ruim tien jaar geleden was de komedieserie Will & Grace voor mij een lichtpuntje. Nogal onzeker over mijn eigen geaardheid keek ik maar al te graag naar de avonturen van de homoseksuele Will en zijn huisgenoot Grace. Want de serie liet mij zien wat ik nodig had: homo zijn heeft ook best z'n praktische-, leuke- en grappige kanten.  Nu de comeback van deze serie voor de deur staat, ben ik maar al te blij te zien dat ook de Nederlandse fans tijdig de nieuwe reeks via TLC kunnen bekijken ‼
                                       
                               

Vanaf dinsdag 3 oktober, om 20:30 uur, zendt TLC het negende seizoen van Will & Grace uit.  Eric McCormack, Debra Messing, Megan Mullally en Sean Hayes keren terug als Will, Grace, Karen en Jack in een nieuw seizoen bestaande uit zestien afleveringen ‼

Will & Grace was van 1998 tot 2006 op televisie te zien en heeft niet minder dan zestien Emmy Awards weten binnen te slepen. De serie draait om de bijzondere band tussen twee beste vrienden in New York (Will en Grace) en hun hilarische vrienden (Jack en Karen).

Zie ook:

bronnen: GossipGay.nl / Facebook.com - / YouTube.com