donderdag 2 november 2017

James Corden - Showbizz - Carpool Karaoke | "Sam Smith in Carpool Karaoke"

Het nieuwe album van 'Sam Smith' komt vrijdag uit, precies op tijd stapt hij nog bij 'James Corden' in de auto voor een nieuwe editie van Carpool Karaoke.  "Toen ik 'Lay Me Down' voor het eerst hoorde, wist ik dat ik je stem mijn hele leven wilde horen". Een leuk ge- sprek tussen de twee beroepsentertainers.

Natuurlijk begint het duo met Sam's grote (nieuwe) hit 'Too Good At Goodbyes' ‼  Sam Smith praat ook over zijn lichaam. In het afgelopen jaar is de zanger heel veel afgevallen. "Mijn plan is om dit gewicht nog tien jaar zo te houden" ‼, vertelt 'Sam Smith'. "Het liefst draag ik dan altijd een kaftan, hahahaha   Met een grote zonnebril en een glas wijn".
                                  
                                       

Later stappen ook de dames van Fifth Harmony in de auto. Wat blijkt: Sam Smith is een enorme fan van de meidengroep. "Als ik Fifth Harmony hoor zingen voel ik me free, alive and the woman inside of me is on fire".  

Nieuw Album
Na drie jaar keert Sam Smith eindelijk terug aan het popfront. Hij bracht daarvoor al het nummer 'Too Good At Goodbyes' uit, dat nummer werd een dikke vette nummer-1 hit in het Verenigd Koninkrijk. Benieuwd naar zijn nieuwe album ?!  'The Thrill Of It All' komt morgen uit ‼

Zie ook:
bronnen: Winq.nl / Facebook.com – Winq.nl / YouTube.com