zondag 17 december 2017

Roxeanne Hazes | "Ik heb denk ik meer vriendinnetjes dan vriendjes gehad" ‼

Roxeanne Hazes was de (her)ontdekking van 't jaar.  Haar verrassende debuutalbum In Mijn Bloed kwam als een donderslag bij hel- dere hemel, ze werd de nieuwe huisband van 'De Wereld Draait Door' en als klap op de vuurpijl sleepte Roxeanne Hazes deze maand een nominatie binnen voor de 'Edison Pop Award' ‼      Winq.nl blikt met haar terug op een bijzonder bewogen jaar.

Hieronder volgt een gedeelte uit het interview van Winq.nl met Roxeanne Hazes:

Ben je zelf veel in Homoclubs te vinden ?!
"Ik ging vroeger altijd naar de Montmartre aan het Rembrandtplein. Dat vond ik heerlijk. Mijn vriendengroep bestaat grotendeels uit homo's. Laatst kwam er een meisje naar me toe met haar vriendin. Ze vroeg of ik op mannen val ‼  Ik zei: "Ik ben inmiddels verloofd ... maar ik heb denk ik meer vriendinnetjes gehad dan vriendjes"   Ze reageerde heel verbaasd   Mensen verwachten dat niet en ik vertel het eigenlijk ook bijna nooit - maar ik schaam me er niet voor. Mijn moeder dacht vroeger altijd dat ik later met een vrouw thuis zou komen. Ik was altijd veel meer met meisjes dan met jongens bezig. Jongens interesseerden me gewoon niet zo en ik vond meisjes veel leuker en mooier".
                                          
                                              

Heb je nooit 'Uit de Kast' hoeven komen bij je moeder ?!
"Nee hoor, dat was nooit een ding bij ons. Mijn moeder vond het helemaal niet erg. Die zei standaard in 'n gesprek dat haar dochter met een meisje thuis zou komen. En nu ben ik verloofd met het tegenovergestelde: een man met een flinke baard, haha" ‼  

Wanneer is het tijd voor de bruiloft ?!
"Die is al een keer verzet omdat ik het zo druk heb.  Ik wil er echt mijn volle aandacht in stoppen; "We hebben al heel lang in ons hoofd hoe we het gaan doen". Het wordt heel uitbundig, maar wel op mijn manier. Een soort minifestival". 

Lees het hele interview met Roxeanne Hazes op Winq.nl:  Roxeanne Hazes | "Ik heb denk ik meer vriendinnetjes dan vriendjes gehad"

bronnen: Winq.nl / Facebook.com – Winq.nl / YouTube.com