donderdag 19 april 2018

Roze Zaterdag 2019 - Venlo (NL) & Krefeld (D) | Ik Ook Van Jou / So Wie Du ‼

Venlo en Krefeld kleuren knalroze op 29 juni 2019. Samen organiseren de twee steden de meest grenzeloze 'Roze Zaterdag' ooit. Een dag waarop in Nederland én Duitsland vrijheid, tolerantie en 'grenzeloze liefde' voor elkaar gevierd worden.  Of je nou Homo, Hetero, Queer, Bi of Trans bent, iedereen moet tegen elkaar kunnen zeggen: "Ik Ook Van Jou" ‼

Het Roze Jaar (vanaf augustus 2018) en Roze Zaterdag zijn slechts het begin ‼  We willen daarna, samen met jou, werken aan een betere zichtbaar- heid van LHBTI's in en rond Venlo en Krefeld. Wil je met ons samenwerken aan meer begrip en respect voor elkaar en ben je klaar om buiten hokjes te denken ?!  Doe dan mee ‼


Zie ook:  

Update I:  
Wil jij op 07 juli 2018 trouwen in een "Roze Opblaaskerk" ?!  /  Win een 'droomhuwelijk' ‼ | RZ 2019 – "JA, IK WIL"   
Venlo – Roze Zaterdag 2019 | Zaterdag 07 juli 2018 – Trouwen in een opblaaskerk: "JA, IK WIL" ‼ → Diverse Foto's
                                          
                                 
                                     
Update II:  
Venlo – Droomhuwelijk – Stereo Sunday – 07 juli 2018 | Annelyn & Fynn winnen droomhuwelijk "JA, IK WIL" ‼  

Extra:      Roze Zaterdag 2018 vindt plaats in Gouda op zaterdag 23 juni 2018 ‼

bronnen: RozeZaterdag2019.eu / Facebook.com – GaySite.nl